Pronajmout či koupit tiskárnu? To je oč tu běží…

Tiskárna je nepochybně nezbytná součást každých kancelářských prostor. Pro firmy je její využívání na denním pořádku a proto nejeden podnikatel narazil na otázku: „Je pro mě lepší tiskárnu zakoupit, nebo si spíše zajistit pronájem tiskárny?“. V tomto článku si shrneme základní fakta, podíváme se na výhody a nevýhody jednotlivých variant a pomůžeme Vám naleznout vhodné řešení pro Vás!

Koupě tiskárny

Pokud se rozhodnete tiskárnu zakoupit, je třeba si to velmi důkladně naplánovat a propočítat. Už při samotném pořízení myslete na to, že rozhodnete-li se ušetřit, s největší pravděpodobností se Vám to vrátí na provozních nákladech. Provozovat levnou, často nekvalitní tiskárnu, nejen že leze do peněz, ale také to pěkně otestuje Vaše nervy. Vysoká poruchovost snižuje pracovní výkon, ani nemluvě o případech kdy je třeba nechat tiskárnu opravit v servisu. Více o tom, jak vybrat tiskárnu, čtěte ZDE.


Rozhodli jste se pro koupi dražší, za to kvalitnější tiskárnu? To je rozhodně lepší varianta. U osvědčeného modelu by měla být poruchovost mnohem menší, ale nejspíše se Vám ani v tomto případě nevyhne. Tiskárny jsou v celku komplexní a složité stroje. Na jednotlivé komponenty je při častém používání vyvíjen tlak a vysoká teplota, proto je rozhodně třeba počítat s určitými prostoji. Bohužel jsou specialisté a odborníci na servis a opravu tiskáren vzácnější než sůl. Čekací doba u některých z nich dosahuje řádu měsíců, což je doba, kterou si bez tiskárny asi ve své firmě neumíte představit.


Pojďme se podívat na nezpochybnitelné přednosti vlastní tiskárny. Zejména pokud vedete svou firmu už nějaký ten pátek, nemusí pro Vás být větší počáteční investice překážkou. Můžete tak odečíst měsíční paušál. Pokud se podíváme na dlouhodobý horizont využívání tiskárny (10 let a více), bude vlastní tiskárny ekonomicky výhodnější variantou. Pokud ovšem předpokládáte, že budete tiskárnu upgradovat po 5 letech, stojí pronájem tiskárny za zvážení. Vyhnete se tak starostí spojených s prodejem staré tiskárny.

Nakonec si nezapomeňte zjistit, jaké tonery a barvy patří do Vaší tiskárny. Vždy zvolte originální dražší variantu a dávejte si pozor při výměně toneru! Provoz vlastní tiskárny je sice náročný, ale pro některé firmy bude jistě výhodnější. Pojďme se nyní podívat na pronájem tiskárny. Variantu vhodnou zejména pro malé a střední podniky.

Pronájem tiskárny

Pronájem tiskárny má mnoho výhod, ale také nějaké ty mouchy, pojďme se na to podívat. Pronájem tiskáren ve velkých městech získává na oblíbenosti každým dnem. Může za to zejména systém výhod a služeb, které jsou k pronájmu poskytovány.
Jako začínající podnikatel nepochybně oceníte nulovou počáteční investici. Stačí jeden telefonát a tiskárna je zdarma na cestě, a to včetně instalace! Váš personál od nás obdrží základní instrukce a návod, jak postupovat v případě výměny barev či toneru.

Ani pronajatým tiskárnám se rozhodně nevyhnou poruchy a poškození. Co s tím? Stačí nám zavolat a my se o všechno postaráme. Protože se na všechny tiskárny vztahuje záruka po celou dobu trvání smlouvy, získáte od nás bezproblémový a hlavně BEZPLATNÝ servis tiskárny. Ten je, stejně jako tonery a papíry, započítaný v ceně paušálu. Vy si proto nemusíte dělat starosti s výběrem vhodných papírů, barev a tonerů.

V případě menších poruch zajede přímo k Vám do firmy technik, který se (za šálek kávy) o všechno postará. Pokud technik vyhodnotí poruchu jako závažnou, získáte od nás obratem tiskárnu podobných parametrů. Prostoje tudíž nemají šanci!

Ať se rozhodnete pro pronájem tiskárny v Plzni, Praze, Karlových Varech, Hradci Králové či Pardubicích nebo okolí těchto měst, vždy Vám s radostí dovezeme tu nejlepší tiskárnu na míru Vašim potřebám. Více informací zde.

 

Kontakt

logoFooter.png

TECHSERVIS system s.r.o.

Chebská 23/79, 322 00 Plzeň

IČO: 279 63 861, DIČ: CZ27963861

Více kontaktů>

Zeptejte se nás…

* Povinný údaj